مادّه – جسم صفحه شخصی سمانه پاکدل سمانه پاکدل

مادّه – جسم: صفحه شخصی سمانه پاکدل سمانه پاکدل آرایشگاه سرگرمی تبلیغ سرگرمی چه خبر از کجا ؟ در حاشیه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز بازار خودرو تصاویر) + راهنمای خرید خودروی باکیفیت در عصر تحریم(

    نگاهی به ۱۲ اتومبیل با کیفیت تولید داخل با نمره بالای ۴ ستاره که در بازار میتوان آن‌ها را با بهای ۸۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان خریداری کرد.

    تصاویر) + راهنمای خرید خودروی باکیفیت در عصر تحریم(

    راهنمای خرید خودروی باکیفیت در عصر تحریم(+تصاویر)

    عبارات مهم : ایران

    نگاهی به ۱۲ اتومبیل با کیفیت تولید داخل با نمره بالای ۴ ستاره که در بازار میتوان آن ها را با بهای ۸۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان خریداری کرد.

    به گزارش روزنامه هفت صبح، با وجود فشار سخت و سهمگین تحریم های آمریکا روی صنعت ماشین ایران، هنوز هم تعداد نسبتا زیاد ماشین در خطوط تولد خودروسازان وطنی حضور دارند که علاوه بر ظاهر و امکانات و ایمنی مناسب از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و توانایی اعتماد مشتریان را دارند.

    این محصولات که عمدتا در سه سال اخیر از سوی خریداران با بیشترین استقبال و بالاترین اطمینان روبه رو بوده اند، گرچه در ماه های اخیر بعضا تا دو باربر زیاد کردن قیمت داشته اند ولی همچنان در قیاس با محصولات وارداتی از اولویت بالاتری جهت خرید برخوردارند.

    طبق بررسی مداوم و پیوسته شرکت بازرسی و استاندارد کشور عزیزمان ایران در کشور 14 ماشین متفاوت چهار ستاره حضور دارند که در گزارش امروز به 12مورد آنها میپردازیم. البته دو مدل از آنها انواعی مشابه منتها مجهز به گیربکس دستی هستند که نیاز نیست مجددا آنها را یادآوری کرد. در عین حال صنایع داخلی حدود 16 اتومبیل سه ستاره و 12 مدل دو ستاره هم تولید میکنند که در سطحی پایین تر از خودروهای این گزارش قرار داشته و ارزش خرید پایین تری دارند. ببینیم این 12 ماشین چهار ستاره و کیفی چقدر ارزش خرید داشته و چه شاخصه هایی دارند.

    1. تندر پارس
    نسخه فیس لیفت و وطنی پارس ماشین به لحاظ موتور، گیربکس و پلتفرم هیچ فرقی با تندر 90 و تندر پلاس ندارد ولی در مقایسه با این دو ماشین از نمای عقب متفاوتی برخوردار هست، تند پارس که بهایی معادل 90 میلیون تومان دارد جزو محصولات پرفروش رنو در بازار کشور عزیزمان ایران بوده هست. همچنین گزارش کسانی که تجربه خرید و استفاده از این محصول را داشته اند، کیفیت ساخت و بالای تندر پارس را تایید میکند.

    تصاویر) + راهنمای خرید خودروی باکیفیت در عصر تحریم(

    2. تندر پلاس
    نسخه 2010 داچیالوگان که از سال گذشته با یک تاخیر هفت ساله وارد خط تولید کشور عزیزمان ایران ماشین شده است و طرفداران بسیاری دارد. اصلاح تناسبات ظاهری لوگان فیس لیفت مخصوصا در نمای جلو و عقب باعث شده است تا اندکی ماشین جلال و جلوه یابد. در عین حال فرم کابین با تغییراتی به نمای داخل ساندرو نزدیک شده است تا تندر پلاس با اخذ بهایی بالاتر چیزی بهتر و زیاد از تندر 90 و تندر پارس در اختیار قرار دهد.

    3. پژو 207
    نسخه پلاس و ارتقا یافته 2062 که با حرکت هوشمندانه شرکای ایرانی و برزیلی پژوه تولید شده است و از قضا بعد از تولید در سال 96، توانسته جایگاه خوبی جهت خود در بازار به دست آورد. 207 که در دو گونه دستی و اتومات نمره چهار ستاره کیفی را دریافت کرده، اتومبیلی هم شکل و هم اندازه با 206 است ولی امکانات زیاد و طراحی جدیدتری دارد. همین عوامل هم موجب شده است تا نسبت به پژو 206 خودروی گرانتری باشد.

    نگاهی به ۱۲ اتومبیل با کیفیت تولید داخل با نمره بالای ۴ ستاره که در بازار میتوان آن‌ها را با بهای ۸۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان خریداری کرد.

    4. رنو ساندرو
    محبوب ترنی هاچ بکر نو در یک دهه اخیر همین داچیا ساندرو است که در انواع معمولی و استپ وی توانسته هر سال تا 50 هزار خریدار ایرانی را به سمت این برند فرانسوی بکشاند. این ماشین که به لحاظ امکانات و تجهیزات رفاهی ارتباطی در رتبه پایینی واقع شده است است بیش از ظاهر و ادوات، نان کیفیت ساخت اوج و ایمنی مناسبش را میخورد. اغلب خریداران ساندرو قبول کرده اند ساندرو محصول رنو دوام شگفت انگیزی دارد.

    5. بسترن بی 30
    به نحوه عجیب غریبی خود را در لیست خودروهای چهار ستاره جا کرده در حالی که نصف امکانات رفاهی و ایمنی اش را در چین جا گذاشته است! اصلا یکی از شکاف های عمده گزارش های هر ماهه شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد کشور عزیزمان ایران همین ماشین جینی نه چندان مدرن و مجلل است که از حدود پنج سال قبل در چین تولید شده است و به لطف ادعای همکاری با فولکس، توانسته در جمع بزرگان جلوه گری کند.

    تصاویر) + راهنمای خرید خودروی باکیفیت در عصر تحریم(

    6. هاوال اچ 2
    اغلب کسانی که در گزارش های خارجی راجع به هاوال اچ 2 نوشته اند، این محصول اقتصادی و پرفروش را یک ماشین ساده، راحت و بادوام معرفی کرده اند. اچ2 که در سال های اخیر در شمار پرفروش ترین خودروهای کشور چین هم بوده، به مدد موتوری 140 اسبی، اعتبار بالای سازنده چینی (گریت وال) در صنعت ماشین چین و نیز همکاری با قطعه سازان بزرگ آمریکایی و ژاپنی یک اتومبیل قابل اطمینان است.

    نگاهی به ۱۲ اتومبیل با کیفیت تولید داخل با نمره بالای ۴ ستاره که در بازار میتوان آن‌ها را با بهای ۸۰ تا ۲۸۰ میلیون تومان خریداری کرد.

    7. هیوندای اکسنت
    یکی از ماشین های با کیفیت، کم دردسر و خوش آتیه کرمان موتور که میتوانست علاوه بر مصرف کنندگان عادی جهت ناوگان تاکسی های داخل شهری هم مورد استفاده قرار گیرد همین اکسنت بلو محصول هیوندای بود که تیغ تیز تحریم های آمریکایی روند تولیدش را مدتی است کند کرده و هیوندای را جهت خروج دوباره از کشور عزیزمان ایران مجاب نموده هست. اکسنت که سدانی کامپکت در رده پژو 301 هست، به مصرف بهینه سوخت مشهور است.

    8. کیا سراتو
    سدان خوش پوشی و اسپورت سایپا کیفیت ساخت و ارزش خرید بالایی دارد و در گونه آپشنال میتواند اغلب نیازهای خریداران سخت پسند را پوشش دهد. سراتو که از موتورهای چهارسیلندر 1600 و 2000 سی سی سود میبرد، با دو نوع جعبه دنده دستی و اتومات در بازار ارائه شده است و به لطف شش ایربگ، سانروف، سیستم صوتی مناسب و مدرن، پدال شیفتر و چندین و چند آپشن دیگر یک ماشین مدرن و ایمن با توانایی اطمینان بالاست.

    تصاویر) + راهنمای خرید خودروی باکیفیت در عصر تحریم(

    9. هیوندا آی 20
    حتی آن اوایل که تولیدش داشت شروع میشد هم سخت فروش بود. غلط های متعدد در قیمت گذاری این ماشین و البته بلای تحریم باعث خروج سریع هنگام این اتومبیل از صحنه مسابقه در بازار شد و حالا با بهایی 205 میلیونی، به مشکل جهت طبقات میانگین قابل دستیابی هست. آی 20 که کیفیت ساخت بالایی دارد، خودرویی با سطح رانندگی و سواری اوج و قابل توجه است ولی از فقدان بعضی آپشن های مهم زحمت میبرد.

    10. مزدا 3
    با اینکه اتومبیل قشنگی است ولی به مشکل میتوان آن را اتومبیلی فراگیر و قابل دسترس عموم نامید. بهای 270 میلیونی مزدا 3 در شرایطی که قدرت خرید حدود 90درصد خریداران ایرانی کمتر از 100 میلیون تومان هست، یک ضربه کاری به حیثیت این ژاپنی محبوب و ایمن هست. این موارد ولی چیزی از ارزش های عالی ترین سدان اقتصادی و کوچک بازار کم نمیکند آیا که مزدا 3 در عین دوام و مصرف بهینه، خودرویی اسپرت است.

    11. سوزوکی گرند ویتارا
    با بهایی بین 280 تا 300 میلیون تومان، هنوز هم نسبت به رقبای کره ای و مدرنش یعنی اسپورتیج و توسان کاملا قابل قبول هست، مخصوصا هنگامی که توانایی آفرود ویتارا را در نظر می آوریم و به بهای 500 میلیون تومانی دوقلو های کره ای زیاد فکر میکنیم! ویتارا که در نسخه فیس لیفت خودرویی با سطح بهتر و بالاتر آپشن هست، طرح به نسبت قشنگ و باوقاری داشته ولی کابینش اندکی قدیمی میزند.

    12. پژو 2008
    یک ماشین چهار ستاره واقعی با طرح ظاهری قشنگ و هندلینگ عالی در بخش کیفیت ساخت، ایمنی سطح بالای 2009 یکی از عمده ترین دلایلی است که میتواند خریداران ایرانی را به سمت این محصول جذب کند، با داشتن پنج ستاره کامل از موسسه اروپایی انکپ، شش کیسه هوای ایمنی، اقسام سیستم های هشدار دهنده و چند نوع ترمز، 2008 خودرویی است امن جهت خانواده های ایرانی که به سفر علاقه مندند.

    واژه های کلیدی: ایران | بازار | ستاره | ماشین | محصول | ایرانی | محصولات | رنو ساندرو

    تصاویر) + راهنمای خرید خودروی باکیفیت در عصر تحریم(

    تصاویر) + راهنمای خرید خودروی باکیفیت در عصر تحریم(


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار