مادّه – جسم صفحه شخصی سمانه پاکدل سمانه پاکدل

مادّه – جسم: صفحه شخصی سمانه پاکدل سمانه پاکدل آرایشگاه سرگرمی تبلیغ سرگرمی چه خبر از کجا ؟ در حاشیه

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی ، گپ موشکی&quot، نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ دری اصفهانی، تغییرات

    بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه، صبحگاه امروز در سالن سخنگویی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

    ، گپ موشکی&quot، نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ دری اصفهانی، تغییرات

    نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ دری اصفهانی، تغییرات دستگاه دیپلماسی، دفتر جده، و بالاخره"گپ موشکی"

    عبارات مهم : ایران

    بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه، صبحگاه امروز در سالن سخنگویی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

    به گزارش خبرآنلاین، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست امروز خود با خبرنگاران با اشاره به برگزاری دور هفتم مذاکرات آستانه طی امروز و فردا گفت: ما روز گذشته اجلاس کارشناسی را داشتیم و اجلاس آتی را خواهیم داشت. دستور کار اجلاس هفتم راجع به مین یابی و مبادله زندانیان و اجساد هست. در اجلاس ششم آنچه نشانه گذاری شده است بود به نتیجه رسید و امیدواریم بتوانیم این روند موفق را ادامه دهیم و گامهای ثمر بخشی را جهت مردم سوریه و کمک به ثبات منطقه برداریم.

    ، گپ موشکی&quot، نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ دری اصفهانی، تغییرات

    مشکل دانشجویان ایرانی در چین در حال پیگیری است

    وی راجع به مسدود شدن حساب ایرانیان از سوی چین گفت: این عنوان خاصِ ایرانیان نیست و مسئله در گذشته تا حدی برطرف شد ولی مجددا بروز کرده هست. پیگیری ها از طریق دو سفارتخانه و ارگان های اقتصادی دنبال مشود. علتی که چینی ها اعلام کردند مسایل داخلی خودشان است و امیدوارم که چنین باشد و نتیجه های خوبی حاصل شود.

    بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه، صبحگاه امروز در سالن سخنگویی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

    ما با همه گپ می زنیم

    سخنگو در خصوص «گپ زدن» راجع به مسایل موشکی گفت: ما با بسیاری در حال گپ زدن هستیم، با خانواده، دوستان و دیگران؛ این موضوعی عمومی است و چیز خاصی نیست. اگر منظور مذاکرات با کشورهای اروپایی هست، مسئله دیگری است که بر اساس نوع عنوان قابل تفسیر و مطالعه است.

    متجاوز یمن مشخص هست، عربستان به فرافکنی عادت کرده است

    ، گپ موشکی&quot، نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ دری اصفهانی، تغییرات

    قاسمی راجع به تشکیل ائتلاف عربی ضد یمن که راجع به کشور عزیزمان ایران اظهاراتی داشته هست، گفت: موضع ما روشن هست. از همان ابتدای تجاوز هشدارهای مورد نیاز به وسیله جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران به کشورهای منطقه داده شد. صحبت های بیان شده است در ریاض تازگی ندارد و تبدیل به یک عادت دیرینه شده است هست. آن ها عادت به فرافکنی و بیان پرسشها خود دارند و عادت به کشیدن پای دیگران به پرسشها خود را دارند. نمیتوان بعد از چند سال گناهی که مرتکب شده است اند را به دیگران نسبت دهند.

    سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به نشست مقام های سیاسی و نظامی ائتلاف متجاوزین به کشور یمن در ریاض گفت: ادعای وزیر خارجه عربستان سعودی مبنی بر مانع تراشی کشورمان جهت صلح در یمن مضحک و بی اساس است.

    بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه، صبحگاه امروز در سالن سخنگویی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

    سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تکرار ادعاهای کذب در اجلاس ریاض از بار مسئولیت انسانی و بین المللی کسانی که جنایات شنیعی از قتل و تخریب مدارس و بیمارستان ها گرفته تا محاصره و گرسنگی دادن مردم بی گناه و مسلمان مرتکب شده است اند، نخواهد کاست.

    قاسمی با تاکید بر اینکه «حل پرسشها یمن در گرو توقف جنگ و ارسال کمک های انسان دوستانه و گفتگوی فراگیر بین همه گروه های یمنی است» به شرکت کنندگان در این نشست توصیه کرد: به غلط های خود ادامه ندهند و با عذرخواهی از مردم یمن زمینه را جهت توقف جنگ و شروع گفتگوهای فراگیر فراهم سازند

    ، گپ موشکی&quot، نشست سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ دری اصفهانی، تغییرات

    تغییرات ساختاری در وزارت خارجه جدی است

    وی در خصوص اوضاع معاونت های سیاسی و اقتصادی وزارت خارجه گفت: تغییرات ساختاری و اساسی در وزارت خارجه جدی است و روند خود را دنبال می کند. چارت نهایی به زودی مصوب خواهد شد. کارها دیگر در وزارت خارجه به وسیله وزارت منزل دنبال می شود. هنوز نفراتی که باید مسئولیت این دو حوزه را بپذیرند مشخص نشده است.

    مسائل مهمی در نشست سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان مطرح خواهد شد

    سخنگو در خصوص برگزاری نشست سه جانبه ایران، روسیه و آذربایجان گفت: این دومین اجلاس هست. اجلاس اول در باکو بود. در کنار اجلاس، دیدارهای دو جانبه خواهیم داشت، دستور کار وسیع است و از مسایل دوجانبه، منطقه ای و مبارزه با تروریسم هست. از بامداد چهارشنبه تا شامگاه این مهمانان را خواهیم داشت و دیدار با مقامات جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران که مقدمات آن انجام شده است هست؛ هیئت های مهمان در سطوح بالای سیاسی و اقتصادی حاضر خواهند بود.

    قاسمی در خصوص سفر هیئتی از انگلیس جهت روادید گفت: چیزی لغو نشده و رفت و آمدهای ما با دولت انگلیس به صورت خوبی در حال انجام است و ما تبادلات خوبی در آینده خواهیم داشت و در شکل و سطوح خوبی برنامه ریزی شده است است و انجام خواهد شد.

    اتهامات علیه دری اصفهانی درست نیست

    وی راجع به انتصاب دری اصفهانی در تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: آنچه قوه قضاییه مطرح می کند نظر اوست به عنوان یک قوه مستقل و من در این باره اطهار نظر نخواهم داشت. دری اصفهانی عضو وزارت خارجه نبوده و به وسیله ارگان های دیگر معرفی شدند به عنوان مشاور که تعداد آنها بسیار بالاست. دری اصفهانی سوابقی دارد طی دهه های گذشته از جمله با وزارت دفاع و خدمات ارزنده ای داشتند که بازگشت آن 1.7 میلیارد دلار و عنوان طلا نیز از خدمات وی بود. ما صلاحیت و ابزار یافتن درون افراد را نداریم و این از وظایف نهادهای امنیتی کشور است که باید پایش کنند و اگر موضوعی بود باید به هنگام می گفتند ولی بیانات وزیر اطلاعات نشان می دهد که بعضی اتهامات علیه ایشان درست نیست و حتی ایشان همکاری هایی را هم با این وزارت منزل داشته اند.

    مشکلات در مرزهای عراق مقطعی و کوچک هستند

    وی در خصوص بسته شدن مرز تجاری شلمچه گفت: ما در بحث اربعین از ماه ها پیش یک ستاد عالی تشکیل داده ایم که مرتب جلسه داشته و همه آینده نگری ها را به عمل آورده هست. تماس های مکرر با دولت عراق داریم و اگر مشکلی پیش آید حل می شود، بعضی پرسشها مقطعی و کوچک است که چندان قابل استناد نیست و بحث خاصی نیست، تماس های دو طرف و رفت وآمدهای طرفین زیربط با جدیت ادامه دارد.

    موضوع سپنتا نیکنام و دخالت عربستان/ ژست های حقوق بشری عربستان کمک حال مقامات ریاض نخواهد بود

    سخنگو راجع به بیانات نماینده عربستان در شرکت ملل راجع به حقوق اقلیت ها گفت: وظایف وزارت خارجه مشخص است و ما در حوزه مسایل داخلی ورود نمی کنیم. سو استفاده دیگران از این عنوان هم بحث دیگری هست. عربستان از هر موضوعی تلاش می کند جهت خود استفاده کند که تا به حال چندان موفق نبوده اند. دولت سعودی به حقوق شهروندان خود توجه کند و به جای پرداختن به ربات ها در عالم واقعیت حقوق شهروندان خود را حفظ کند و باورش شود که این ژست های بی ربط کمک حال آن ها نخواهد بود.

    همصدایی چند کشور بی هویت با ترامپ

    قاسمی در خصوص سرپیچی بعضی شرکت ها از روابط با کشور عزیزمان ایران بعد از برجام گفت: وزارت خارجه همه تلاش خود را دارد تا این بدعهدی های آمریکا را کم کردن دهد. تخطی های آمریکا از برجام بسیار است و بنابر گزارشهای وزارت خارجه به مجلس مصادیق آن را ارایه داده ایم. دنیا امروز در برابر ترامپ ایستاده و ما یک صدای واحد در حمایت از برجام و مخالفت با ترامپ را می شنویم. بخش عمده ای از دنیا به این عنوان توجه دارند که با کشور عزیزمان ایران روابط خود را توسعه دهند، مجموعه اروپا در مقاطع متفاوت نشست های متعدد حمایت خود را از برجام اعلام کرده است و تنها چند کشور بی هویت در منطقه با ترامپ همصدا هستند.

    تجربه تاریخی به ما آموخته که جهت حفظ خود به توان خودمان تکیه کنیم

    سخنگو راجع به گپ موشکی نیز گفت: عراقچی می تواند با سفرای کشورهای متفاوت گفتگو کند ولی ما راجع به مسایل موشکی با هیچ کشوری گفتگو نخواهیم کرد. تجربه تاریخی، جنگ تحمیلی، شرایط منطقه و بدعهدی و شیطنت ها به ما آموخته است که جهت حفظ خودمان باید بر توان خود بایستیم. بارها اعلام کرده ایم که این عنوان هیچ منافاتی با قطعنامه 2231 ندارد و این سیاست ها دفاعی هست. کشورها باید ببینند چه مقدار سلاح به کشورهای منطقه می فرستند و بودجه نظامی این کشورها و ما را ببینند. ما از مردم الهام گرفته ایم و کمترین بودجه نظامی را داریم. صحبتی که در آن نشست عنوان شده است یک سو تفاهم است.

    روابط جدی ترین با آفریقا خواهیم داشت

    وی راجع به سفر ظریف به آفریقا گفت: آفریقا قاره ای است که ما مستقلا با آن رابطه داریم و با کشورهای دیگر متفاوت هست، سفر ظریف ارتباطی به سایر مسایل جهانی ندارد. این دومین تور آفریقایی ظریف بود که اسنادی امضا شد. یک کلینیک در اوگاندا از سوی دولت کشور عزیزمان ایران ساخته شده است بود افتتاح کردیم و ما در آفریقا حضور جدی تری خواهیم داشت. امیدوارم سفرهای دیگری باشد و روابط را توسعه دهیم. بحث های حاشیه ای مثل مسایل بانکی ناشی از ناآگاهی و اشتباه است.

    امید داریم که عربستان از خشونت و کشتار در یمن دست بردارد

    سخنگو در خصوص بیانات ولیعهد عربستان که سیاستهای محافظه کارانه در این کشور حاصل انقلاب کشور عزیزمان ایران بوده هست، گفت: وی به خشونت علیه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران طی چند دهه اقرار کرده است و مجامع جهانی باید توجه کنند که گسترش افراط و خشونت در منطقه و دنیا را نشان می دهد. به اعتبار این اظهارات، عربستان باعث اوضاع سالهای اخیر منطقه و دنیا بوده هست. امیدواریم عربستان با یک واقع بینی اساسی به اعتدال برسد و دست از خشونت و کشتار در یمن بردارد.

    شورای همکاری خلیج (فارس) دچار یک بحران عظیم شده است است

    قاسمی در خصوص اختلاف قطر و کشورهای همسایه اش و آینده شورای همکاری گفت: این مسئله داخلی آنها است و مشکلاتی که بینشان از گذشته بوده هست. آنچه در اوضاع امروز این شورا دیده می شود یک بحران عظیم است که کشورهای درون این مجموعه با آن روبرو هستند و باید در آینده شاهد تغییرات بنیادین در این مجموعه باشیم.

    تلاش کشور عزیزمان ایران جهت ثبات و امنیت زیاد ارمنستان و آذربایجان

    وی راجع به روابط با آذربایجان و ارمنستان گفت: بعد از فروپاشی شوروی و درگیری بین ارمنستان و آذربایجان کشور عزیزمان ایران کمک کرد تا از این درگیری ها کاسته شود و در این راستا تلاس خود را دارد تا این دو همسایه در یک ثبات و امنیت زیاد گام بردارند. تلاش داریم از طریق این رفت و آمدها بر روابط دو کشور تاثیر گذار باشیم.

    در آینده دفتر حفاظت منافع کشور عزیزمان ایران در جده گشایش می یابد

    سخنگو راجع به گزینش سوئیس به عنوان حافظ منافع کشور عزیزمان ایران و عربستان و اعزام هیئت ایرانی به عربستان گفت: هیئتی که قرار بود جهت دیدار اقدام کنند، ویزا گرفته اند ولی هنوز انجام نشده هست. راجع به امضای تفاهم با سوئیس باید گفت که قرار است در آینده دفاتر حفاظت منافع در جده و پایتخت کشور عزیزمان ایران گشایش یابد. تاریخ دقیق قطعی نشده است.

    طی سفر آمانو به پایتخت کشور عزیزمان ایران ملاقات های خوبی انجام گرفت

    قاسمی راجع به سفر آمانو گفت: این سفر خوب بود و ملاقاتهای خوبی انجام گرفت. آژانس به عنوان یک شرکت تخصصی روند مسایل برجام را بر اساس آنچه که در برجام مشخص شده است است دنبال می کند. همین آخرهای مدیر شرکت انرژی اتمی دیداری با وی داشت.

    در سفر العبادی به پایتخت کشور عزیزمان ایران بحث روشنی راجع به میانجی گری (بین کشور عزیزمان ایران و عربستان) صورت نگرفت

    سخنگو در پاسخ به پرسشی راجع به سفر حیدر العبادی به پایتخت کشور عزیزمان ایران و میانجیگری اش جهت عربستان گفت: ما رفت و آمدهای زیادی با عراق داریم و بسیار پر بار هست. عمده مباحث مطرح شده است در دیدارهای عبادی دو جانبه و منطقه است و فکر نمی کنم راجع به میانجیگری بحث روشنی صورت گرفته باشد. البته از ریاض صحبت ها متفاوت هست. ما مشکلی جهت حل و فصل بعضی مسایل با همسایگان نداریم ولی آنچه در ریاض قابل مشاهده است با این روند مغایر است و هنوز ناهمواری ها و اختلاف سلیقه ها وجود دارد و از واقعیات دور هستند.

    هوس های بعضی ها موجب پرسشها اقلیم شد

    وی در خصوص تحولات در اقلیم کردستان عراق گفت مواضع ما روشن و لایتغیر هست. مسئله اقلیم، یک عنوان داخلی است و ما همکاری های خود را با دولت عراق داشته ایم. اقدام به همه پرسی علیرغم توصیه های مشفقانه انجام گرفت و ما به علت روابط خوب با مردم اقلیم قصد داشتیم جلوی این اقدام را بگیریم ولی هوس های بعضی که بر اوضاع منطقه اشراف نداشتند انجام شد و مشکلاتی در اقلیم به وجود آورد و امیدواریم این پرسشها کم شود و آن ها در جارچوب عراق زندگی مناسبی را داشته باشند.

    سخنگو راجع به عملیات امریکا در رقه گفت در این باره اطلاعات دقیقی ندارم.

    تلاش جهت زیاد کردن روابط اقتصادی بین کشور عزیزمان ایران و عراق

    قاسمی در خصوص رفراندوم در اقلیم و تحولات در عراق و سفر عبادی به کشور عزیزمان ایران و چشم انداز روابط گفت: حرکت ما با عراق رو به جلوست و تلاش داریم روابط اقتصادی اوج نیز داشته باشیم.

    ملاک ایران، واکنش‌ها دولت جمهوری آذربایجان هست، نه سخنان نمایندگان پارلمان آن

    وی در خصوص سفر الهام علی اف به کشور عزیزمان ایران و بیانات ضد ایرانی بعضی نمایندگان پارلمان جمهوری آذربایجان گفت: آن ها کار خوبی نمی کنند. آنچه جهت ما ملاک است واکنش‌ها دولت جمهوری آذربایجان است و ما تلاش می کنیم از کانالهای مشخص بعضی از این ناهنجاری ها را به اطلاع طرف آذری برسانیم.

    عربستان به دنبال اخلال در روابط بین المللی کشور عزیزمان ایران است

    سخنگو در خصوص کارها ضدایرانی عربستان در عراق گفت: عربستان با توجه به عدم آشنایی واقعیات منطقه تلاش می کند در روابط بعضی کشورها با کشور عزیزمان ایران خلل ایجاد گند. ما این کارها خصمانه را در منطقه و خارج از آن رصد می کنیم. با توجه به پیشینه رابطه و ارتباطاتی که با همه قومیت ها در عراق داریم روابط خوبی با همه انها داشته و داریم و این روابط پابرجاست.

    بحث میانجی گری کشور عزیزمان ایران بین حماس و دولت سوریه سریع است

    قاسمی در خصوص سفر مقام عالیرتبه حماس به کشور عزیزمان ایران گفت: سیاست ما در مقاومت در منطقه روشن هست. ما با گروه هایی که در این محدوده هستند، ارتباط داریم و خواهیم داشت، بحث میانجی گیری بین حماس و سوریه سریع است و باید گذاشت جهت آینده.

    واژه های کلیدی: ایران | ایرانی | ایرانی | عربستان | عربستان | ایرانیان | وزارت دفاع | وزارت خارجه | عربستان سعودی | وزارت امور خارجه


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار